Printvenlig side

Adwords til optimering af jeres PPC annoncer

 

Når virksomheden køber annoncer på nettet, betales oftest et beløb pr. klik. Det hedder også PPC eller "pay per click".

Google Adwords optimering

Den vigtigste annonceudbyder er Google AdWords, som løbende udbygges med avancerede former for annoncering.

Den mest kendte form er de annoncer, der ses på en resultatside, når der foretages en Google søgning. Søges f.eks. på vaskemaskiner, vil man finde en række annoncer i toppen før de rigtige såkaldte "organiske" søgeresultater. Der ligger som regel også annoncer ude i højre side på resultatsiderne.

Google Adwords certificerede konsulenter og Google Partner
I CAS har vi flere certificerede Google Adwords konsulenter, der kan hjælpe dig med at optimere dine kampagner. Det betyder, at de har bestået flere omfattende eksamener og altid er opdateret med de nyeste tiltag. Lad en Google Adwords ekspert hjælpe dig, så sparer du de dyre lærekroner i starten - det kan godt betale sig.



PPC annoncer med Facebook og Youtube

Facebook og Youtube er også vigtige udbydere af betalt annoncering på nettet, og de tilbyder hele tiden flere muligheder for segmentering og målretning. Bing sælger også annoncer, men er mindre betydningsfuld i Danmark.

Tracking og statistik

For al SEM online markedsføring foreslår vi at opsætte tracking og statistik. Ellers kan virksomheden ikke styre pengene i den retning, hvor de fører til størst omsætning / værdi for virksomheden.

Ring til os på tlf. 333 84 111 eller brug kontakt boksen ovenfor til højre.




Få flere besøgende på dit website

 

Lad os få en uforpligtende snak om, hvordan vi kan skaffe flere relevante besøgende til dit website gennem betalt annoncering på nettet.
 
 
Navn:

E-mail

Telefon

Send mig 5 gode råd
SEM / Adwords.

RING DIREKTE 33 38 41 11  
Del på:
CAS  A/S     I     Læderstræde 9     I     DK-1201 København K     I     Tlf. 333 84 111     I     info@cas.dk