Online forretningsflow og automatisering

Søgeoptimering er ofte det vigtigste værktøj til at drive trafik ind til virksomhedens website.
I Danmark er Google i øjeblikket helt dominerende blandt søgemaskiner, så det er her, indsatsen skal fokuseres for at få jeres virksomhed på side 1 i Googles søgeresultater.

Når virksomheden køber annoncer på nettet, betales oftest et beløb pr. klik. Det hedder også PPC eller "pay per click".
Den vigtigste annonceudbyder er Google AdWords, som løbende udbygges med avancerede former for annoncering.
Lad en af vore certificerede Google Adwords eksperter hjælpe jer, så I sparer dyre lærekroner i starten - det kan godt betale sig.

De sociale medier indgår i dag i virksomhedens samlede inbound markedsføring og branding. I kan få jeres produkter og ydelser ud gennem markedsføring via de sociale medier, hvor jeres indlæg kan blive delt mange gange, hvis disse indlæg er relevante og vækker interesse.
Sociale medier er vigtige for både B2B og B2C, men man skal planlægge indsatsen på sociale medier efter, hvor ens målgruppe befinder sig. Det er derfor særligt relevant, at have en social medie strategi før man går i gang. Tilgangen og virkemidlerne er nemlig meget forskellige, ligesom de sociale medier også differentiere sig markant fra hinanden på, hvilken slags kommunikation de er særligt gode til.

Den næste besøgende på virksomhedens website er muligvis også virksomhedens næste kunde. Hvis den besøgende afgiver sin e-mail adresse, kan virksomheden efterfølgende sende salgsbreve og nyheder til vedkommende og dermed positionere sig til et salg.
CAS tilbyder hjælp med at få besøgende til at afgive deres e-mail adresse til lagring i virksomhedens e-mail database. Det kan virke ligetil, men der er flere faldgruber og forhindringer, som man bør overveje i processen.

Der er oftest tid (og penge) at spare med en vellykket integration mellem webløsning og økonomisystem.

Google analytics er et sporingsværktøj, der rummer en stor mængde data om besøgende på jeres website. Hvis ikke I har implementeret det endnu, så er det bare med at komme i gang!
CAS kan hjælpe både med opsætning og efterfølgende analyse af jeres website, og hive de brugbare informationer ud, som kan omdannes til handlinger, der skaber værdi for virksomheden.

Det er vigtigt viden, hvad jeres besøgende foretager sig på jeres website. Derfor tracker vi data for jeres besøgende. Hvad de gør, og hvad de ikke gør!
Dernæst kan vi foretage ændringer på jeres website, som fører til flere konverteringer. Få flere til at tilmelde sig nyhedsbreve, købe varer mv.
Konverteringsoptimering på virksomhedens website er optimering af bundlinjen

Hvis virksomheden er i stand til – via websitet – at opsamle viden om hvem der kigger forbi virksomhedens website, og hvad de besøgende interesserer sig for, så er det en hel del lettere at konvertere de besøgende til kunder.
Hvis denne konverteringsproces skal håndteres effektivt, er det nødvendigt at opsamle og bearbejde disse informationer struktureret. Og det kan vores CRM system hjælpe med.

Virksomheden skal bruge websitet til at formidle relevant indhold, der får jeres besøgende til at købe, registrere, donere, blive medlem, downloade, se, dele, kommentere eller hvad jeres konverteringsmål kunne være.
Websites skal med andre ord fungere som virksomhedens permanente lead generator.
Besøgende fører til leads, leads til kunder, kunder til indtjening og vækst. Lad os komme i gang.
