Printvenlig side

Webstrategi


Med de mange forskellige platforme som virksomheden i dag kan vælge at benytte, for at opnå vækst og bedre bundlinje, så kan det være svært at afgøre, hvad der tjener virksomheden bedst. 

Website, mobilsite, app, sociale medier, online annoncering, internet kampagner, viral markedsføring, e-bøger, re-marketing etc.

Udbuddet er stort, mulighederne og faldgrupperne er mange, så hvad skal virksomheden vælge at opprioritere, og hvordan kommer man i gang !

Første skridt

Et godt sted at starte, er at fastlægge en webstrategi, der hænger sammen med virksomhedens forretningsstrategi. Hvis målet er en årlig vækst på 25% over de næste 5 år, så sker det næppe uden at gøre brug af internettet og at investere i online markedsføring.

Lad os hjælpe

CAS har mange års erfaringer i at skabe sammenhæng mellem forretningsstrategi og webstrategi, og dermed skabe et solidt fundament for virksomhedens vækstmål.

Ring til os på tlf. 333 84 111 for at aftale et møde.



Del på:
CAS  A/S     I     Læderstræde 9     I     DK-1201 København K     I     Tlf. 333 84 111     I     info@cas.dk